بخند ، میخوامت...

وبلاگ شخصی



اکثر افرادی که به طور جدی و با اراده و عزم راسخ برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنند، ممکن است در مسیر دست‌یابی به اهدافشان در دام یافتن استراتژی کامل و بی‌عیب و نقص گرفتار شوند.

حقیقت این است که هرگز نمی‌توانید برای انجام کارها و وظایف خود زمان کاملی پیدا کنید و هیچ مفهومی به نام استراتژی کامل در این دنیا وجود ندارد. اکثر مردم تنها به این خاطر که وقت زیادی را صرف برنامه‌ریزی و تهیه‌ی نقشه‌ی راه می‌کنند، در همان قدم اول موفقیت یعنی شروع کارهایی که باید انجام دهند شکست می‌خورند. تنها راه برای شروع یک استراتژی یا برنامه این است که از منطقه آسایش خود بیرون بروید و قدم اول را بردارید. بعد از برداشتن قدم اول می‌توانید به مرور زمان و با سعی و خطا برنامه‌ی خود را بازبینی کرده و نقشه‌ی راه تان را به روز کنید. این نکته را به خاطر بسپارید که از جا برخاستن و تلاش کردن برای رسیدن به اهداف بسیار سودمندتر از گوشه‌نشینی و انتظار برای یافتن یک برنامه و استراتژی ایده آل و عاری از هر عیب و نقص است.


مطلبش رو قبلا از یه جایی خوندم ولی منبعش یادم نیست:

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۲
eiman dehghani

استراتژی کامل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی