بخند ، میخوامت...

وبلاگ شخصی

"چن تا "دوسم داری؟

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ب.ظ

چندتا دوسم داری؟

هر روز میپرسه

big love

 

شب ها وقتی از سر کار میام

یا وقتی تو بغلم ارومه

ولی جوابی نمیشنوه

او همچنان می پرسه

 

 

نفمیده !

هنوز نفهمیده 

انگیزه من واسه زندگی

دلیل این همه کار کردن های من

این همه خستگی هام

یا حتی وقتی میبوسمش

وقتی طاقتم تمومه ولی بهش میخندم

از همه چیزم میگزرم تا اونی رو که دوست داره داشته باشه

وقتی همه جا پا به پاش میام

وقتی هیچ زنی جز او به چشمام نمیاد

حتی از تعریف و تمجیدام

یا اینکه نق نق هاش رو تحمل می کنم وبه روم نمیارم

اینکه کم و کسری های زندگی و خونه رو به روش نمیارم

اگر غذاش بد مزه شده ولی با میل میخورم تا خستگی به تنش نموونه

اگر میبینه و میدونه تمام تلاشم رو برای آسایشش میکنم و زندگی دور و بری ها رو به رخم میکشه

اگه از هر چی دوس داشتم دست کشیدم  تا به هرچی دوست داره برسه

پس

خیلی خیلی

دوسش دارم

اگه جوابی بهش نمیدم

چون...

دوست داشتنم من " تا "نداره...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۲
eiman dehghani

نظرات  (۳)

قشنگ بود.....خودت نوشتی؟؟؟ 
پاسخ:
ممنونم از نظرتون
جالب بود
عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی